Als kopers zoeken naar een nieuw huis, wil je met jouw project in beeld zijn. Hiervoor zorgt de SEA-campagne van Radyus-ads. Radyus is gespecialiseerd in vastgoedmarketing, en we beschikken over jarenlange ervaring en kennis over wat werkt voor jouw vastgoedproject.
We maken jouw project zichtbaar met AI-gedreven marketing en op maat gemaakte klantprofielen. Bij elke stap, van leadgeneratie tot conversie, zetten we specifieke zoekwoorden en advertenties in op de juiste kanalen voor maximaal effect.
Met Radyus-ads verbeter je niet alleen je online zichtbaarheid, maar ook de kans op succes.
Met een toenemend aantal Google advertenties, gaat je project advertentie al snel verloren gaan in de massa. Dat is waar Radyus als Google partner specialisatie in Google-advertenties en vastgoedmarketing het verschil maakt.
We begrijpen hoe frustrerend het is als potentiële kopers jouw aanbod niet vinden. Daarom zetten we ons in om jouw vastgoed niet alleen zichtbaar te maken, maar ook op de voorgrond te plaatsen bij de mensen die ernaar zoeken.
Radyus-ads zorgt ervoor dat jouw vastgoed de aandacht krijgt die het verdient. Bij onze gecertificeerde Google Ads specialisten, is jouw campagne in goede handen. Of je nu behoefte hebt aan volledige ontzorging of hulp bij het beheren van je Google Ads, wij staan voor je klaar.
Neem vandaag nog contact met ons op voor een strategische sessie en zet de eerste stap naar jouw succes.
Google Search Advertenties zijn een snelle manier om lokaal of wereldwijd relevante doelgroepen te bereiken. De advertenties staan boven de organische zoekresultaten en bereiken bezoekers die actief op zoek zijn naar jouw producten of diensten. Met relevante zoekwoorden worden je advertenties getoond aan jouw online doelgroep.
Een goed opgezette Google Ads-campagne genereert veel relevant verkeer en verhoogt conversies. Onze Radyologen zetten campagnes op met de juiste zoekwoorden en advertentiebudgetten, inclusief tekstadvertenties met belangrijke informatie en call-to-action. Of het nu gaat om branding of verkoop, onze specialisten vinden de juiste toon.
Google Display advertising biedt grote online zichtbaarheid en is ideaal voor merkbekendheid of productintroductie. Met prikkelende banners en activerende advertentieteksten genereren we verkeer naar je website en leads voor je project.
Google Display Advertenties verschijnen op meer dan twee miljoen websites en in meer dan 650.000 apps. Banners en tekstadvertenties worden vertoond op geselecteerde sites uit het Google Display Netwerk. Retargeting met banners is ook mogelijk. Wij selecteren relevante websites op basis van hun inhoud, zodat advertenties effectief worden weergegeven.
Met Traffic-Ads zorg je dat de juiste doelgroep naar jouw website gaat. Op Facebook kun je zeer doelgericht adverteren om meer verkeer naar je website te genereren. Dit is ideaal voor het promoten van producten, nieuwsbriefinschrijvingen of brochure downloads.
Leadadvertenties maken het eenvoudiger voor bezoekers interesse in jouw product te tonen. Met Lead-Ads zijn gegevens al ingevuld op het leadformulier, je hoeft alleen nog op ‘verzenden’ te klikken. Gebruik Lead-Ads voor nieuwsbriefinschrijvingen, informatie- of offerte aanvragen, terugbelverzoeken, korte enquêtes en meer.
Met Page Post Ads promoot je een Facebookbericht vanaf je bedrijfspagina aan een door jou bepaalde doelgroep. Een post op je fanpagina bereikt organisch slechts 15 tot 20% van je fans. Met Page Post Ads kun je het bereik van je berichten voor een laag bedrag enorm vergroten en meer betrokkenheid creëren. Hierdoor reageren meer mensen op je berichten.
Canvas-Ads zijn speciaal ontworpen voor mobiele apparaten.Een ‘Canvas’ is een mini website op Facebook. Met één klik opent een schermvullend venster waarmee je de volledige aandacht trekt. Vul de canvas met foto’s, video’s, tekstvakken en knoppen naar je website. Je kunt door de canvas scrollen en swipen door carrousels, en kiezen uit diverse opmaakmogelijkheden en kleurgebruik.
Met Remarketing en Audiences op Facebook richt je advertenties op mensen die je website hebben bezocht om ze terug te laten komen. Door je boodschap te herhalen blijft jouw product ’top-of-mind’. Gebruik remarketing om bezoekers uit te nodigen je Facebook-pagina te liken, specifieke Facebookberichten te tonen of ze naar je website terug te lokken.
Custom Audiences en Lookalike Audiences zijn aangepaste doelgroepen op Facebook, gebaseerd op demografische gegevens of eigen data zoals e-mailadressen van nieuwsbriefabonnees of kopers. Omdat het e-mailadres waarmee mensen zich inschrijven voor een nieuwsbrief vaak hetzelfde is als dat van hun Facebook-account, zijn veel adressen al bekend bij Facebook.
Remarketing toepassen vóórdat mensen je website hebben bezocht is ook mogelijk. Dat doen we door middel van het ‘klonen’ van een Custom Audience. Facebook stelt een ideaalprofiel samen van je Custom Audience en vindt vervolgens duizenden mensen die aan dat profiel voldoen, een Lookalike Audience. Deze mensen lijken op je bestaande klanten en hebben waarschijnlijk ook interesse in jouw product.
Met Instagram Traffic-ads adverteer je doelgericht en genereer je meer verkeer naar je website. Je kunt je doelgroep bepalen door je campagne te richten op zaken als woonplaats, leeftijd, geslacht, gezinssituatie of interesses. Of je nu wilt dat jouw doelgroep meer te weten komt over jouw product, zich inschrijft voor de nieuwsbrief of een brochure downloadt: met Instagram Traffic-Ads zorg je dat de juiste doelgroep naar jouw website gaat en direct landt op de pagina die jij ze wilt laten zien.
Met Instagram Lead-Ads maak je het voor mensen eenvoudiger om hun interesse in jouw product of dienst kenbaar te maken. Want wees eens eerlijk: heb je ooit iemand ontmoet die gek is op online formulieren invullen? Vast niet. Het kost relatief veel tijd en op je smartphone is het soms een behoorlijke opgave. Instagram heeft dit met Lead ads veel laagdrempeliger gemaakt: je hoeft niet meer te typen want je gegevens zijn al op het leadformulier ingevuld. Je hoeft alleen nog op ‘verzenden’ te klikken. Je kunt Lead-ads gebruiken voor inschrijvingen voor de nieuwsbrief, informatie- of offerte aanvragen, terugbelverzoeken, korte enquêtes en meer.
Met In-Feed Ads op TikTok zorg je ervoor dat de juiste doelgroep jouw content ziet tijdens het scrollen door hun TikTok-feed. Op TikTok kun je zeer doelgericht adverteren om meer engagement en verkeer naar je website te genereren. Dit is ideaal voor het promoten van producten, evenementen, of het verhogen van je merkbekendheid.
TopView Ads van TikTok bieden een prominente plek voor jouw boodschap door je video als eerste te tonen wanneer gebruikers de app openen. Met TopView Ads trek je onmiddellijk de aandacht van je doelgroep en verhoog je de kans op interactie. Gebruik TopView Ads voor grote aankondigingen, productlanceringen, of speciale aanbiedingen.
Branded Hashtag Challenges op TikTok maken het eenvoudig om gebruikers actief te betrekken bij jouw merk. Met een Branded Hashtag Challenge kunnen gebruikers deelnemen aan een door jou bedacht thema of uitdaging. Dit zorgt voor virale verspreiding van je merk en verhoogt de merkbetrokkenheid. Gebruik Branded Hashtag Challenges om creatieve en interactieve campagnes te lanceren.
TikTok Branded Effects zijn speciaal ontworpen om gebruikers unieke en vermakelijke manieren te bieden om met jouw merk te interageren. Met Branded Effects kun je 2D-, 3D- en AR-effecten creëren die gebruikers aan hun video’s kunnen toevoegen. Dit vergroot niet alleen de zichtbaarheid van je merk, maar zorgt ook voor meer gebruikersinteractie en -creativiteit.