Louisa’s Weelde
Aan de zuidkant van Dordrecht, grenzend aan de Wieldrechtse Zeedijk en de achterliggende Louisapolder, komt een bijzonder landelijk gelegen plek om te wonen: Louisa’s Weelde. Het project Louisa’s Weelde bestaat uit 38 landhuizen en 12 vrije kavels. Iedere plek heeft zijn eigen karakter en vanuit ieder landhuis heb je zicht op de diepe groene voortuinen en de vele doorkijkjes naar het achterliggende landschap en de naastgelegen groene gebieden. Daarnaast ligt de dynamische binnenstad op steenworp afstand.
Voor onze klant AM hebben we een Google Search, Facebook en Instagram ingezet. Doordat we al in de beginfase van dit project betrokken zijn geweest hebben de verschillende fases kunnen toepassen in de advertenties. Daarbij zijn we begonnen in de voorbereidingsfase waar de merkbekendheid van het project moest groeien. Toen zijn we overgegaan in de pre-sale fase waarbij de potentiële klanten zich konden aanmelden voor een woning waar zij interesse in hadden. Als laatste hebben we een campagne gedraaid waarin de daadwerkelijke verkoop van deze prachtige woningen werd aangeprezen.
Voor de promotie van dit project hebben we de de betaalde advertentie kanalen Google, Facebook en Instagram ingezet. Op deze kanalen hebben we ervoor gekozen om Search/Traffic advertenties in te zetten zodat de potentiële kopers op de juiste landingspagina komen waarin ze nog meer informatie kunnen vinden over het project en de woningen! Niet elk kanaal heeft in deze periode gelopen. We kijken per fase en per project wanneer het handig is om welk kanaal te gebruiken. Zo is Facebook op het einde weggevallen omdat alleen de duurdere landhuizen nog beschikbaar waren en daar is alleen Instagram een beter kanaal voor.
De betaalde advertenties waren over een periode van meer dan 7 maanden goed voor in totaal 65% van het websiteverkeer. We hebben op Google dan ook meer dan 10.000 klikken kunnen realiseren en met de Instagram advertenties meer dan 90.000 mensen kunnen bereiken.
Terug naar het overzicht