Een online boost voor projectontwikkeling
Radyus draagt al geruime tijd zorg voor de online campagnes van AM. Deze zijn er dikwijls op gericht om nieuwbouwprojecten bij potentiële kopers onder de aandacht te brengen en om gebieden te promoten. Radyus adviseert AM over de meest geschikte media en effectiefste kanalen. Samen met AM wordt er vervolgens naar de positionering van de nieuwbouwprojecten gekeken. Op basis hiervan worden Facebook en Googleadvertenties gereed gemaakt en ingezet om leads te verzamelen voor de nieuwbouwprojecten. Naast Google en Facebook wordt ook Funda dikwijls als kanaal ingezet. De experts van Raduys zijn als geen ander in staat om ervoor te zorgen dat de juiste doelgroep wordt aangesproken.
De continue zorg rondom online campagnes
Gaandeweg wordt er gemonitord welk advertentietype het meeste effect sorteert. Vervolgens wordt er op dit type meer ingezet en op geoptimaliseerd. Om de advertenties relevanter te maken voor de doelgroep, zet Radyus technieken als Custom audiences en Remarketing in. Het online dashboard van Radyus maakt het mogelijk dat de campagneresultaten live worden weergegeven. Dit stelt AM in de gelegenheid om gegevens van elke willekeurige periode voortdurend in te zien. Periodiek stuurt Radyus een overzicht van de resultaten toe. Deze omvat een uitgebreide toelichting op de voortgang en verklaart verrichte optimalisaties.
Geïnteresseerd in onze bewezen aanpak? Lees hier verder of neem direct contact met ons op!