…Op het moment dat de volledige verhuurwebsite live staat, zijn de aanmeldingen voor de nieuwsbrief niet meer het hoofddoel van de campagne. De volledige focus ligt nu op de inschrijvingen voor woningen. Hiermee komen de Lead-Ads te vervallen. Dit medium wordt namelijk specifiek ingezet om in korte tijd zoveel mogelijk kwalitatieve inschrijvingen voor de nieuwsbrief te verzamelen.
monitoring en optimalisatie
De specialisten van Radyus monitoren gaandeweg welk advertentietype voor de meeste conversies zorgt. Hier wordt vervolgens meer op ingezet en op geoptimaliseerd. Ook zet Radyus technieken als ‘Lookalikes’ in om de advertenties relevanter te maken voor de doelgroep. Alle campagneresultaten worden live weergegeven in een online dashboard. Hierin kan Syntrus Achmea Real Estate & Finance voortdurend de gegevens van elke willekeurige periode inzien. Regelmatig sturen we een uitgebreide toelichting op de resultaten, inclusief een uitleg van de verrichte optimalisaties.
Ook doeltreffende campagnes voor jouw merk? Neem dan contact op met een van de Radyologen!