Inschrijven voor de nieuwsbrief

Take the lead!

Geplaatst op 3 april 2020

Het coronavirus, het heeft ons allemaal in z’n greep en het begint meer en meer impact op ons dagelijkse leven en werk te hebben. Ook ik ben de afgelopen dagen, weken inmiddels alweer, achter de schermen druk bezig met het analyseren van onze data en statistieken. Wat zie ik, wat kunnen we hiervan leren en hoe staat het ervoor met de verschillende campagnes die we bij Radyus draaien in afzonderlijke branches? 

Het zijn onzekere tijden waarin we allemaal met veel vragen rondlopen. Een ding is zeker, we zijn allemaal op zoek naar informatie, bevestiging en antwoorden op onze vragen. Ik zie sinds de aankondiging van de maatregelen rondom het virus een duidelijke toename in de vraag naar informatie, zorg er dus voor dat je voor jouw doelgroep aan deze vraag kunt voldoen. Ik help je op weg!

Vraag naar informatie.

Yes, nú is het moment om je potentiële en bestaande klanten te voorzien van informatie. Ik heb het hier uiteraard over ‘relevante’ informatie gezien de situatie, dus geef waar mogelijk antwoord op vragen en hou ze op de hoogte van alles dat er speelt. Zijn er mensen binnen jouw doelgroep die hoogstwaarschijnlijk op nuttige informatie zitten te wachten, laten we zeggen met betrekking tot een nieuwbouwproject dat in de buurt wordt gerealiseerd? Zorg ervoor dat ze in je database komen middels het gebruik van Lead Ads. We zien sinds de aankondiging van de maatregelen rondom het virus een toename in de vraag naar informatie, zorg er dus voor dat je voor jouw doelgroep aan deze vraag kunt voldoen.

Take the lead.

Wat zijn het, Lead Ads? Via Lead Ads kunnen geïnteresseerden jouw contactformulieren eenvoudig invullen op Facebook en/of Instagram, met slechts een aantal klikken. Facebook en Instagram bieden al langere tijd eenvoudige advertentieformaten en extensies aan voor leadgeneratie, maar onlangs heeft óók Google een functie gelanceerd voor sommige accounts (de functie is nog in Bèta): leadformulierextensies.

Het kan hier gaan om een inschrijving voor je maandelijkse nieuwsbrief, een informatieaanvraag of een inschrijving voor een nieuwbouw-project dat binnenkort bij jou om de hoek wordt gerealiseerd. De mogelijkheden zijn oneindig; hierdoor zijn Lead Ads een uitstekende manier om potentiële klanten eenvoudig aan je te binden en in de toekomst van relevante informatie te voorzien.

Het is de eenvoud.

Gegevens worden automatisch ingevuld (zoals naam en e-mailadres) waardoor inschrijven nog nooit zo laagdrempelig is geweest. De gebruiker hoeft alleen zijn of haar gegevens te controleren en te versturen. Met slechts een paar klikken op een knop heb jij een kwalitatieve lead die vervolgens jouw CRM systeem ingeschoten kan worden.

Relevantie is Key.

Heb je binnenkort een start verkoop van een nieuwbouwproject welke is uitgesteld vanwege het coronavirus of krijg je vragen over hoe bezichtigingen nu geregeld worden? Voorzie je doelgroep van de juiste informatie en stel ze gerust; we doen dit samen. 

Maak snel en gemakkelijk een Lead Ad op waarmee je aangeeft dat je graag je doelgroep op de hoogte houdt van de laatste ontwikkelingen. Zo target je voor een uitstel van een start verkoop bijvoorbeeld mensen in de buurt van het nieuwbouwproject (lekker relevant) met de volgende boodschap:

“I.v.m. de huidige situatie is de start verkoop van het unieke nieuwbouwproject X bij jou om de hoek nog even uitgesteld! Meld je aan en we houden je op de hoogte, óók over de ontwikkelingen die we momenteel zien in de markt.”

Prinswaardig.

De Prins ging je voor met het aanbieden van een sneak preview voor iedereen die rondom het project woonachtig is. Binnen 4 dagen bijna 200 mensen die graag op de hoogte worden gehouden; informeer en inspireer elkaar met relevante content. 

Nieuwsgierig naar de mogelijkheden voor het informeren van jóúw doelgroep, of hulp nodig bij het opzetten van een Lead Ad campagne? Laat het ons gerust weten; we take care of you!


Deel:
Terug naar het overzicht
Inschrijven nieuwsbrief

Elke maand een update

Meld je aan voor de nieuwsbrief

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.